- En que ens hem equivocat?- Hem preguntava segons anava mirant arreu a la bonica planta baixa de la Fàbrica Moritz´.
Quasi puc dir que vaig arribar a temps per agafar la ona del modernisme de discoteca català, és a dir, ser conegut pel fotolog i pels goril·les de la porta del Razzmatazz.
En aquella època ser moderno significava que en el teu barri d'origen et miressin d'una manera estranya, com una mena de cop de puny als teus veins fent-lis saber que la teva actitud i les teves pintes estaven més enllà de on podria entendre els seus cervells domesticats per Estopa i el telediari de la 1.
Ara bé, el anys han passat i alguns tenen pis propi, uns d'altres gos i algun boig fins i tot, té un fill (o dos). Per això potser ja no estem per monsergues anant de festa en festa porque me lleva la corriente encara el moviment moderno està lluny d'esgotar-se.
El moderno ara es digerit i acceptat públicament per la massa.
On està la gràcia dels esdeveniments undergrounds patrocinats per marques que cotitzen a la borsa?
La festa dels 10000 modernets, en si mateixa, va ser excel·lent. Començant pel marketing viral de les xarxes socials i acabant pel fantàstic grup que va tocar en directe, Verkeren.
El grup estava suant la gota grossa a l'escenari, estava clavant les cançons, totes elles plenes de ritme i bones lletres, però el públic no responia, estaven més ocupats mirant-se els uns als altres, mirant el Twitter dient tonteries i fent anant com voltors per mostres gratis de pa (literal).
Podem dir que la idea, en si mateixa, es molt bona, però no el plantejament. Ostres, fins i tot hem sembla una idea revolucionaria el tenir que deixar-se bigoti per entrar gratis (culpable!), una cosa que demostra que a través del regal pots manipular. Quina reflexió, eh?
Només esperó que portin més grups igual de bons que Verkeren els del Time Out. Si necessiten idees, que em preguntin. I ModernetdeMerda, t'has guanyat un Unfollow.
No hay comentarios:
Publicar un comentario